Hyllning

Nu. Ska det hyllas. Individen som ska hyllas är så sjukt värd det. Tror inte det är många som visat sin uppskattning till denna man. Detta kände även jag så tänkte hylla denna man just precis Nu. Denna man är värd att hyllas eftersom att: Han har nu styrt fest två helger i rad. Båda gångerna har han trott att -"Ah men jag kan ju ha lite krök liksom, det är ju chill, typ 15 pers". Första kvällen slutade med att det kom runt 40-50 pers, sjukt mycket randoms. Det blev fight. Hans glasbord krascha helt. Folk spydde ner huset. Hans jävla tandborste blev avbruten..? Han får skit av sina päron.. osv osv.. MEN trots detta ger han oss Värmdö-människor en ny chans helgen efter. Och ja, det gick väl fan sådär kan jag ju säga nu såhär med facit i handen. Denna kväll kom det cirka 60 pers. Folk spydde ännu mera. På hans trummor...?! I trappen, på Människor..? Utomhus. Fan överallt. Vi tog slut på hans vatten..?! Snuten kom.. Värmdö Polarna kom. Huset va fan i ruiner. Denna man tittar runt i sitt hus och tänker. "Hm..Inte riktigt som jag tänkt mig kanske.." Han har fått lida för att göra sin vänner glada. Och fyfan va han är king för det. Han är så jävla king så att jag till och med nämner hans namn på bloggen. Och hans namn är ju såklart som alla redan vet. Robert Hubbe (Mannen) Flodman! MITT på hyllan ställer jag dig. Och hoppas att allt löste sig.. Tillslut.

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Tack fan, nu börjar allt lösa sig typ (;

2010-01-26 @ 15:04:56
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: The Hub

Känns som att någon har en fest man kunde bli bjuden på i helgen eller något skulle kunna kännas som en skön grej att göra för att vara lite nice tillbaka? (;

2010-01-26 @ 15:18:49
Postat av: sebbe

Det ska nog gå för sig. (ingen inbjudan dock, för jag har inget i helgen) Men självklart ska du me in fan

2010-01-26 @ 19:26:31
Postat av: willé

jag instämmer helt i inlägget, kunde inte sagt det bättre själv. tack!

2010-01-26 @ 22:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0