02.09 osv.

Mys jag sa, mys de va, bulleribulleri Mjölk.
Detta är alltså kvällsrapporten från inte minst Mr.Matthew the brave.
Denna afton var minst sagt mys, pga att det är fredag så kan de bli något som är väldigt populärt numera, nämligen Fredagsmys i alla ära.
Kan faktiskt inte ge all cred till Godiset, Colan, Wiggo, och Idol utan även till en mystisk filur som jag inte bör nämna namnet på i onödan.
Ja, i alla fall, Godiset va fint, Colan va som vanligt (Guds dryck) Wiggo va lite lätt hetsig men det gick att chilla med honom ändå, Idol va ju fybubblans spännande och oförutsägbart. Den mystiska filuren sammanflätade allt detta till en redig fredagskväll som bör minnas! Fan va jag överdriver... Nej det gör jag inte, jag underdriver, den bör skrivas in i historieböckerna. Denna fredag bör definieras som ett ultimatum utav Fredagsmys. Mysigt.
Nu till det viktiga, vad är världen påväg? Vad fan ere frågan om helt seriöst. Hur kan mänskligheten göra såhär mot andra människor? Och nu undrar ni säkert: "Va, vad har hänt? Har Obama våldtagit en 12 årig dvärg i Arizona? Eller har OLW slutat producera Sourcream And Onion Less Fat chipsen?" Men NEJ inget av detta har hänt utan det är så jävla mycket värre. TOVE ÅKTE FÖR I HELVETE UT UR IDOL?! Lägg ner, allt. Dö.
Om hon va sådär ledsen där, hur jävla ledsen är hon inte nu, då? Tur att hon har mig i minnet i alla fall, det ger henne nog lite plåster på såren.
Aja, all heder till Calle, starkt som fan att gå till final när tidigare mätningar inte alls visat på att detta skulle vara möjligt, men helt klart en kunglig man. Erik är väl ovärd att ens nämna. "Run to the hills" va fan.. Coolt. Som fan.
Lär bli en mastig final.
Allt från denne aningen trötta man. Puss
/ M

Kommentarer
Postat av: H

Stackars Tove.. hon var ju extra tight igår också, vafan..

2009-12-05 @ 11:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0