<3

"Fan va jag ÄLSKAR dina inlägg i bloggen :D gal1 tunga man <3" SÅ ska det se ut. Kul att i alla fall någon ynka individ uppskattar mitt slit med denna underbara blogg. Creds till moi self! Bra jobbat Mathias.
.
Dina blogg inlägg är också grymma förresten(?) Johanna Witting! <3
.
Dagen Fredag bjöd på helg redan kl 12.00. Då bjöd vi på Bamses eftersom det va fredag. Måste hedras med en Bananpizza från Bamses. Bedårande gott. Sedan vare shopping på schemat så vi chillade runt, jag hittade faktiskt två kap. För ynka 238 kronor. Lätt värt.
.
Nu bjuds det väl inte på allt för mycket, kanske en skrumplig fest, som dock kan bli kul. Men chanserna är minimala. Nej då, det blir Awesome. Nu ska jag steka chipskorvar.
.
Dagens "Va-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a!" går till Jonas som tycker lammkorv med surkol är svinigt jävla gott. Jävla BALLE!
.
/ Eran avdankade Mjölk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nåväl, så kan de gå

2009-12-11 @ 17:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0