Blodig söndag

Jahapp, söndag nu igen då. Värt som fan kan man tycka, men nej inte alls värt. Dock en rätt chill vecka framför mig så lär ju inte gå i graven direkt, känns positivt!
Igår blev en trevligt afton med mycket nykomlingar som överraskade med sin skönhet! + till dom. Även + till dom gamla hederliga godingarna som va där, men dom är ju alltid så trevligt! :)
Kvällen förgylldes med en påse chips på väg hem, satt som en jävla smäck. Underbart.
de tre va där, som tur va. Vad hade de annars varit (?)
Detta kan man ju tycka är knasigt? Ja.
Är ytterst sugen på att slänga upp en bild från Mrs.Knapp. Men är ganska medveten om att hon kommer slå mig till döds sedan säga upp kontakten med mig, för alltid, om detta sker. Är det värt de? ;)
Idag så har jag inte en blekaste om vad som kan kunna hända, men antar väl att det inte blir ett skeeet, pga, det är söndag.
Hugs without kisses / M

Kommentarer
Postat av: H

"Imorn langar jag inlägg om hur man gör något som räddat mig från depression, Chocolate Chip Cookies."



Fan va fint, kör på!

2009-12-06 @ 15:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0