Dagen F

Dagen F kan ju stå för många ting. Tex. Dagen Fredag?! Ja.
.
Men igår i alla fall. Jag Eric, Tobbe och Wiggo kollade på Idol. Erik vann idol, de kan man väl säga vad man vill om. Men han va väl en helt klart värdig vinnare. Men dock, så borde han avlivas för sin groteska frisyr, de va ju det sjukaste som har hänt världen. Va stilisterna helt jävla påtända eller? Vad va grejen? Och vad spelar det för roll att inte Calle vann? Han lär ju inte gå tomhänt för de. Tvärtom rättare sagt.
.
Jaja, efter Idol spektaklet så gled vi som förmodan över till hattarnas hatt. Det va hattigt och ganska tvär-tråkigt. Men annars var det najs, som fan.
.
Istället för att gå hem och sova så blev jag tvungen att leda en stackars före detta musketör till bussen så att han inte skulle hamna ute på Djurö eller liknande (?) Sen, fick jag sova. Det va värt.
.
Fick en shysst bild på Wiggo när han chillade med Julskinkan.
.
Nu jävlar blire frulle till MAX. Är nådigt hungrig.
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussar mina herrar.
M

Kommentarer
Postat av: Sebban

Musketörer hjälper varandra i nöd och snö.

Djiiurööö var bara en övning till rushen från turktaxin.

2009-12-12 @ 16:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0