Dagen L/S

Knasigt tycker ni nu. L/S (?) Men det är står ju såklart för Lussebullar och Saft. Uppenbart. Eller så är det för Lördag och Söndag. Eftersom att klockan är slagen över 00:00. Tolkningsfråga.
.
Dagen lördag bestod av: Sovning till kl 13.45. Helt klart värt. Sov som en sten. Skönt. Mycket till och med. Sedan så har jag... Inte gjort ett piss, sen har jag varit med en viss. Vi gjorde inte allt för mycket, kollade på Televisionen åt godis och det som man brukar göra när man chillar hårt som fan. Men de va ytterst trevligt. Benissimo.
.
Trodde Erkan skulle överraska med ett inlägg idag. Hur kunde jag ens tro det? Knasigt.
.
Nu ska jag sova igen, fan va värt. Imorgon väntar det 84 jävla gäster som ska äta upp min mat i form av: Julskinka och bullar. Julmusten lär dom dricka upp också. Om jag har tur så får jag lite, då kan det vara värt. Mamma tar detta med Lucia lite för seriöst tror jag. Sen tycker hon det är kul när massa släktingar/kompisar kommer, är det de? Tolkningsfråga.
.
Rudolf, det är dags nu. Sven-Bertil? :O
.
/ Mjiiiilk

Kommentarer
Postat av: H

Gick också upp den tiden idag, riktigt härligt.

Om du var seriös med numret 84, så är de ju inte värt ett dugg, men att vara med släkten är ju fint.

2009-12-13 @ 01:43:53
Postat av: Anonym

nollz

2009-12-13 @ 03:58:01
Postat av: Anonym

de är lördag när klockan är 23.59.59, efter de så är de söndag... alltså är de söndag när klockan är 00.00.00 ;)



2009-12-13 @ 15:26:37
Postat av: Mathias

Tack för upplysningen man! :)

2009-12-13 @ 15:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0