Dagen T

- "Åk till Riksdagen så börjar vi dagen där"
.
Amen tja, det va väl lite lättare sagt än gjort. Jag paddlade mig upp i ottan i morse, runt 09.30 för att sedan åka till stan, bli lurad av en vild västeråsare som påstod att jag skulle åka till Kungsträdgården, så ja visst. Dit åker jag, vad fan har jag för val? Väl i Kungsträdgården så drar jag fram min mobil och drar på GPS:en så cool som jag är. Den är ju helt jävla vilseledande kan ju lika gärna ringa den vilda västeråsaren och få dirket guidning av honom. I alla fall så har jag irrar runt på Djurgården ett jävla tag, närmare en timme. Detta kan tyckas mysigt, men det regnade!! Så nej, så va inte fallet. Efter en timmas slit så packade jag väskan, gled till Konsum Slussen, köpte mig en Cola och en påse Djungelvrål, hoppade på närmsta 474 och drog raka vägen hem till min säng där jag chillade med mina Chips, Djungelvrål och Cola. Slog på Inglourious Basterds. Kollade klart på'n sen sov jag, från 13 till cirka nu, 16.30. Kan tyckas mer najs än att chilla på Riksdagen. Men vem vet..?
.
Känner någonstans att jag kan få problem med att kunna somna inatt, men de får jag väl ta då, helt enkelt.
.
Så en tragiskt morgon resulterade alltså i en lyckad eftermiddag. Frågan är om de väger upp varandra, kanske får men för livet efter min tragiska resa på Djurgården. Stackars mig :(
Juste helvete! När jag äntligen ser buss 474 mot Hemmesta glida in i slussen. Så ser jag även 30 jävla pensionärer som står och väntar på den? Ja ba, dom måste ju ha kommit fel, dom kan ju inte ta min buss av alla jävla bussar, alla jävla tider.. Det håller inte. Men ack, hela jävla gänget glider på, och glada är dom, dom skulle säkert ut till typ Bullandö och spela in en jävla orgie-porr-film. De är det ändå dom där jävlarna gör. De andra dom gör är att fylla hela bussen?! Så jag får sitta bredvid en fet jävla kärring. Avlida dom istället, vad gör dom för nytta?
.
/ M

Kommentarer
Postat av: H

Haha, ja, pensionärer ger inte mycket till världen.

Inglourious basterds - nice!

2009-12-08 @ 17:52:15
Postat av: Anonym

H skule du vilja avliva mormor eller morfar, eller farmor eller farfar?

2009-12-08 @ 17:58:23
Postat av: karin

Gud va dålig du eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2009-12-08 @ 18:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0