Dedikerat till vår idol.

Blogg-gurun och legenden Hubert har enligt trovärdiga källor kallat vår blogg hattig och klagat på upprepade inlägg. Jag visste tyvärr inte att man var tvungen att följa några specifika regler när man bloggade, men enligt Blogg/Actionpåses-Hubbe så måste vi göra det i framtiden. Jag har därför tagit mig modet att fråga Hubbe om han, denna fantastiska bloggare, har tid att lära oss att utöva den uråldriga bloggandets ädla konst.
  Han hade ett späckat schema där saker som könsorgansmätning i duschar, inhandling av proteinpulver och Action-påses-arrangemang tog upp många timmar. Jag övertygade Hubbe, och mot 2-3 timmars coachning i veckan skall jag arrangera 2-3 Action-Påsar (kräver enormt tålamod, otrolig passion och en massa tid). 
  Jag kan tyvärr inte, avslöja personens i frågas riktiga förnamn. Hubbe, med samma säkerhet som USA's president, är en man vars godhet få människor får uppleva under en livstid. Tack.


Hubbe, du är otrolig.<3

/ET.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, ni missade ju helt mitt budskap!



"den blir nog fin som attan snart."



"vet ni några sköna bloggar?" så fick jag faktist ett värdigt svar,"



Och Erik, nu säger ja en sak ja borde sakt för länge sen.. Tack.

I owe you one.



Aja aja.

2009-12-03 @ 11:06:32
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, stavfel på "sagt", sorry män.



Kom på ännu mer ställen ni missade budskapet;



"Här får ni lite reklam;"



"så den ska jag fan börja följa."

2009-12-03 @ 11:21:02
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: MM

Okej Alban, nog med klank. Du ville bara väl. Tackar hjärtligt :)

2009-12-03 @ 12:55:24
Postat av: Hubbe

ja precis, du hajjade iaf.

2009-12-03 @ 13:40:24
Postat av: et

haha men de är ju på skämt, inte direkt så jag tog illa upp.

Puss hubb

2009-12-03 @ 16:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0