DEN EFTERLÄNGTANDE PRESENTATIONEN

Soft! Tjena. Mannen med stort M här, eller den tragiske Seb så ni vet vem ni har att göra med.
Jag heter Sebastian och är en soft kis på 16 vårar. Gillar att suga på citroner på lördags
och söndags morgnar-LOVE IT!
Mina bästa vänner heter ET och Mellanmjölken, det är vi liksom vi som "gör det" bättre än någon annan.
Jag vet inte vad för saker ET och Mellis kommer att prata om, men jag kommer skriva om exakt allting som händer i min supervardag. Jag kommer även lägga upp schysst skit så som:

Dagens outfit!
Shopping tips!
Toppen softa låtar!


Så om ert uppdrag här i världen är att kopiera den supersköna Sebban, då ska ni absolut kika in på denna übergrymma bloggen! Varje dag!
 
Tyvär så kan jag inte lägga upp DAGENS outfit, eftersom jag sitter helt naken, och man fick tydligen inte
lägga upp nakenbilder enligt Robert "Hubbe, svartrockarn,Hubert,Alban" Flodman. (Han kan ju detta med
übergrymma bloggar)....Så därför får nu njuta av gamla godingar!. PöööööööössAAWH <3


Kommentarer
Postat av: Robert "Hubbe, svartrockarn,Hubert,Alban" Flodman

Vilka jävla påhopp!

Nån jävla måtta får de vara

2009-12-02 @ 19:34:10
Postat av: sebban

är inte det dina nicknames?

Alban råkade komma in där...

2009-12-02 @ 20:14:47
Postat av: Hubbe

Hahaha, ja, de gjorde de minsann.

-Jäkligt roligt försig.

2009-12-02 @ 20:53:00
URL: http://skrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0