Lycka Vs Skräck

När det regnar överallt och allting känns så kallt? Då kommer mamma in och frågar om jag vill ha något, och klart som fan jag vill hade, mycket bra mor. Keep up the good work!
Jag pluggar förstår ni, och detta är inte speciellt orgasmframkallande. Men det kanske kan bli?!
Annars då, helg imorgon. Känns fint, helgen är fullspäckad med smaskiga händelser. Kommer förmodligen bli najs. Håller hårda tummar för det. Dock så måste ett Ekonomi prov avklaras innan, men jag är hyfsat förbered så hoppas även där att det går fint och smooooth.
Ja, riktigt så kul ska jag nog inte ha det, men kanske nästan (?)
Ja, men nej! Så kul ska jag inte ha. Hoppas jag i alla fall!
Enought med skitsnack från en förvirrad man.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0