Drycker

Drycker är ju välpassande att tala om nu så här en dag innan nyår. Fast egentligen så drar jag upp det endast på grund av att jag upptäckte något idag, för bara 10 minuter sedan faktisk. Mor fyndade 10 st 2 liters Coca ColaCoopen här om dagen, och dom står numera och väntar på mig nere i förrådet. Där trodde jag, att det skulle vara den perfekta Cola temperaturen liksom. Men ack. Det va väl antagligen 1 grad för kallt så det hade framställts något i form av Slush Cola. Detta va fan riktigt jävla fint, för isen i Colan smälte ganska fort och det blev till en, Iskall Cola, något finare, går ju inte att hitta på denna jord. De va även väldigt bra för man kan ha Colan på rummet i timmar, och den är fortfarande iskall och fin som fan, redo att slukas. Ja Cola är väl kanske inte allt så förknippat med Nyår men, det är Champagne, denna dryck som är så himla smakrik. NEJ det var den ju inte alls, det smakar ju fan riktigt jävla risigt. Död åt den som kommer och säger något annat. Super mig hellre full på rödtjut än det där skiten. Nej ska det va så ska det va. Okej det är nyårsafton, man kanske borde festa till det på drickfronten. Men vadå Spendrups 5.9 duger fan skit fint. En mustig Öl med smak av aromer och humle. Påminner om fina gamla krök back in the days. Inget alls att klaga på.
.
VS
.
Behöver jag ens fråga om vad som ser godast ut? Nej trodde väl de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0