Eller..

Så sätter jag på filmen "The Curious Case Of Benjamin Button" nu så här runt kl fyra på natten. Den är slut runt sju tiden. Frågan är hur länge jag står ut. Vankas det dygn och överraska Mor när hon kommer hem från jobbet, det vore ju fan något. Men tror inte det är värt det. "En paradox på sitt egna lilla sätt, om mannen som istället för att åldras på sin väg mot döden, föds gammal och för varje år blir yngre och yngre." Den verkar ju intressant men kan även tyckas seg eftersom detta ska utspela sig på 2 timmar och 45 minuter. Enligt ryktena så är den sådär bra, så det finns ju en rätt stor risk för att jag däckar i min osköna datastol.
.
Får se hur detta kan sluta, Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är en 4/5:a, helt klart.

2009-12-29 @ 11:46:50
URL: http://skrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0