Eller..

Så sitter jag uppe och väntar ut min död framför datorn, som antagligen kommer att komma efter en tillräcklig dos av ensamhet och tristess. Men vad gör man inte..
.
Jaja, Kan små bloggarn så kan jag säger Paow..
Kan "stor" bloggarna så kan väl även jag, säger jag då.
Detta är alltså någon slags lista som man ska kryssa i, ööhhhhh om man har gjort det och ööööh om man inte har gjort detta. Frågan är om denna lista är typ Paow baserad för det är ju rätt så skummerliga påståenden må jag ju säga. Jaja, detta är alltså vad som hänt under hela året 2009, det är ju fan ett helt ÅR. Fan det mesta har ju fan hänt..
Druckit alkohol. ööhhhhh
Rökt vattenpipa. ööhhhhh
Däckat. ööhhhhh
Fått minneslucka. ööhhhhh
Varit kär. ööhhhhh
Älskat / älskar någon av motsatta kön. ööhhhhh
Fått ett sugmärke. ööööh
Gjort ett sugmärke. ööööh
Haft oskyddad sex. ööhhhhh
Haft ett förhållande i över en månad .ööhhhhhööööh Definitions fråga.
Kysst en främling. ööööh
Strulat med någon av samma kön. ööööh
Strulat med någon av motsatt kön. ööhhhhh
Sovit i samma säng med någon av samma kön. ööhhhhh
Sovit i samma säng med någon av motsatt kön. ööhhhhh
Lekt med någons känslor. ööööh
Gråtit dig till sömns. ööhhhhh
Vaknat av att jag gråter. ööööh
Skrikit ord som hora/slampa till nån. ööhhhhh
Slagit till någon. ööhhhhh
Blivit slagen. ööhhhhh
Lärt känna över 10 nya människor. ööhhhhh
Åkt skidor. ööhhhhh
Varit på solsemester. ööööh
Badat i havet. ööhhhhh
Haft snöbollskrig. ööhhhhh
Tittat på en hel fotbollsmatch. ööhhhhh
Inte sovit på en hel natt. ööhhhhh
Varit på sjukhuset. ööhhhhh
Sovit över 12 timmar. ööhhhhh
Sett en film mer än 10 ggr. ööööh
Fått IG. ööööhööhhhhh Fått och fått, fått kanske jag har fått, på någon liten grej. Men inte i betyg.
Åkt buss i över 10 timmar. ööööh
Varit ute en hel natt. ööhhhhh
Har blivit tagen av polisen. ööhhhhh
Svikit en vän. ööööh
.
Vart dock en del ööööh, men det är sådana saker som vi killar inte bara gör. Typ strulat med någon av samma kön.. Helvete.. Över min döda hamster..
.
Frågor på något, va min gäst.
.
Den stora frågan är ju dock om jag har kul eller inte, återkommer när jag sökt svaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0