ET



Såhär glad är jag i skolan.


Det var då ett jävla tjat om att blogga från Mjilkiez sida. Känns som att det är värdare att skriva något bra inlägg ibland än att skriva massa random från min sida eller?
Dagen har bestått av chillande med Mjilk/Paolo och massa andra. Största delen av dagens kalorier blev intagna på Platini, favoritstället, där jag åt en äckligluktande men god Pizza.
Hubbe jiddrar om att jag ska skriva ut mitt cookies recept, och det kommer senare när jag har ork och tid.

Puss i ljumsken.


Kommentarer
Postat av: Hubbe

Jiddrar och jiddrar... du skrev att du skulle lägga ut de "nästa dag" och då ska de väl vara så, aight? Men de e chill.

Tjaa.

2009-12-10 @ 22:28:42
Postat av: Hubbe

Jiddrar och jiddrar... du skrev att du skulle lägga ut de "nästa dag" och då ska de väl vara så, aight? Men de e chill.

Tjaa.

2009-12-10 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0