Fredags..mys

Ibland måste man ju faktiskt leva upp till det hederliga uttrycket. Fredagsmys. Det är ju rätt så jävla gay men ändå passande. Idag så har jag myst en del faktiskt, mös rätt hårt när jag hade avklarad ekonomi provet som gick fint. Mös även ganska mycket när jag avnjöt min en rätters på Limone i form av ...



Sallad från Grekland, kan tänkas va gött, men ja! De kan de ju va också. Ja.

Mös en del i stan efter skolan också, detta va ju rätt mysigt. Eftersom jag mös där (?)
En julklapp inhandlades, kanske inte den seriösaste men Mor min blir nog glad i vilket fall. Annars jävlar....
Tog även detta mys tillfälle i akt och böt till ett extremt mysigt tema, Looove, mycket gulligt må jag tycka.
Tänkte på En grej kanske T de beror På, aiiiiight!!!!
Emh, juste. Varför har några ytterst klockrena ord så som. Finkan (Fängelse) Pröjsa (Betala) Kuta (Springa) dött ut helt. Märkligt, mycket märkligt.
En annan konstig sak är ju varför Matilda ni vet den minsta människan på jorden, och då har jag även räknat in kineserna! I alla fall, det konstiga är att hon tycker att det är konstigt att vi tycker att hon är liten, knasigt värre.
Aja nu ska jag fredagsmysa vidare, dock inte helt ensam. HIHIHI!
Stanna svara bröder / M

Kommentarer
Postat av: Action-påsen

Jaha ja... mycket mys med andra ord.



Nice header, haru sköna skills med HTML eller?

För inte fan kan ja göra nåt sånt här...

Eller gjorde du som ja, och bad en annan göra?

2009-12-04 @ 19:18:35
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Mr.M

Ohja, alltid trevligt.

Jag har faktiskt lärt mig bloggandes uråldriga konst. Så sug på den. Hubbe gubbe.

2009-12-05 @ 02:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0