Guds mat/dryck.

Hm. Vad är egentligen Guds Mat. Det godaste på denna jord? Guds Dryck är ju självklart, det är Coca Cola. Och kommer alltid va. Finns ingen konkurrent ens. Men ja, vad har vi att välja på då i mat form.
.
  • Pizza
  • Kebab
  • Thai-mat
  • Köttbit
Det är typ dem, man har att välja på. Hamburgare har ju inte en chans.
Och om jag skulle välja så vinner nog fan Thai-maten. Det är ju bara för jävla fint, även om Pizza kommer tätt bakom. Kebab är ju gott, men det är liksom, B. Det finns bara en sorts kebab, och det är slafsig kebab från någon svettig Kebaberia. Pizza kan man få i svettig form, och i fin form. I form av finare Pizzerior. Även Thai-mat. Det finns ju i form av Niko Sushi på Gullmarsplan, där den smakar marinerad sena. Höll fan på att spy bara jag smakade på den. Men det finns ju även i fin form. På finare Thai-hak. OJOJ, höll på att glömma köttbiten den är ju nästan oslagbar. En fin mör bit, med pommes/potatis och bearnaisesås. Slår nog även Thai-maten. Så det är ett svårt val. Vad tycker ni? Har ni någon annan rätt som skulle kunna konkurrera ut de här mästerliga maträtterna.
.
Varför jag tar upp detta är för att: Det är jul och jag åt nyss en jävla massa julig mat, typ Julskinka, lussebullar, och godis. Det är ju knappt värt. Funkar på sin höjd en gång om året och det är väl då på Julen (?)
.
Jobbigt, jag kan inte bestämma vilket som är godast. Stackars mig :'/
.
/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävligt sant inlägg.

En oxfilé är brutalt svår att slå.

Men Thai-Mat alltså, typ Kyckling spätt med jordnötssås... ojoj.



Jul mat är ju fan inte gott nej, typ sill, potatis, köttbullar, ägg, skinka... och de har man på varenda jävla högtid - midsommar, påsk, jul.. vad är grejen?

Nåväl.

2009-12-13 @ 18:53:16
URL: http://skrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0