Häpnadsväckande

Det är ju fan Julafton om 2 ynka dagar. Minst sagt Häpnadsväckande. Känner mig fan redo ändå, alla klappar är redo, snyggt inslagna osv. Julskinkan har smakats och tycks vara helt OK, Julmusten har slukats i ett X antal liter. Det är fan Snö ute, överallt är det Snö, ett till väldigt bra tecken på Julen smyger sig på. Knäcken görs imorgon när brodern min kommer. Knäck är inte det enda han ska få smaka på, han ska även smaka på ett kokt stryk. Fan julen är ju rätt fin ändå. Skön stämning liksom, lycka, gemenskap etc. Det är liksom en självklarhet att på Julen så samlas hela brödrarskapet för att mysa och umgås liksom. Det finns ju människor, om man ens får kalla dem för människor. Som inte gör detta den 24 December vart eviga år. Dem gör det bara inte, utan de kanske krökar, röker på etc. På självaste JULAFTON, detta är ju minst sagt bisarrt. Är det ens lagligt, borde fan inte få vara det!
.
Annars då, det va fan ett bra PÅ igår, fan inte mycket minnen dock. Men förövrigt så var det nog trevligt.
.
Annars då, det är Julafton i övermorgon. Sinnes.
.
Annars då, ska äta frukost typ nu, så vi kanske hörs. Om jag inte äter för mycket Julskinka och DÖR min DÖD!
.
Glad Jul mitt Folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0