Hm.

Det borde ju kännas sjukt skönt att träna efter en dag med seghet och intag av onyttigheter. Men nej. För mig känns det ju bara som att man tränar "bort" det man har ätit under dagen. Och att inget annat tillförs av träningen, som det skulle gjort om man ätit bra och vanlig mat under dagen. Det är exakt som att träna och sen bara trycka i sig allt onyttigt man ser och ba - "De var jag värd efter att ha tränat" Va-a-a-a. Varför i helvete ska man då träna för? Ska man träna för att sedan få äta onyttigt? Det är ju fan Insane in the Membrain.
.
Min filosofi är så mycket bättre. Träna när du har varit nyttig, va nyttig när du tränat. Eller skit fullständigt i att träna. Och bara ÖS med all skit som finns i ät/drick-bar form. Allt eller inget.
.
Men man kanske inte kan lita så mycket på mig när det gäller träning. Jag varken tränar eller äter nyttigt. Och inte fan påverkar det mig inte.
.
Vikt innan jag börjar på Värmdö Gymnasium : 73.2
.
Vikt efter fyra månader med onyttigt lunch i form av, Pizza, Kebab, Subway, Mcdonalds, Biff med Pommes Frites. Nachotallrik, och feta pasta rätter. Kan även tillägga att det har slunkit ner en å en annan Chips/Godipåse under denna tid. Vikten ligger i alla fall på : 72.0 blankt.
.
Vet inte om detta är normalt? Tror inte de, har inte direkt tynat bort i muskelform heller. Detta kanske är en ny bantningskur? GO VGY's matkort.
.
Go matspjälkning.
.
/ M

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Visst fan är de sjukt!?

Jag kanske har nåt att komma med eftersom jag tränar, MEN.



Man går ju fan ner av att inte få i sig riktig näring om man har ett fint ämningsomsättnings system i kroppen.

2009-12-08 @ 21:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0