It's going down.

Det som känns så jävla bra, är att bloggens-unika-besökare-"kurva" går Rätt ner just nu. Då känner man sig värd. Och det är just då Eric inte hjälper till. Men det är lugnt, jag har ju några kvar i alla fall, HIH!
.
Dagen To, seg som fan. Krigade som en vilde för att komma till skolan, det va kallt och rått. Dock så hjälpe min Björnfitta mig att hålla huvudet/öronen ganska varmt i alla fall. Eftersom jag inte har så mycket hår som gör't åt mig.
Dock på bussen så blev jag frustrerad. Eftersom alla vidriga jävla Gurra tattare bara MÅSTE ta 425x till Slussen, så blir ju bussen stenfull när den glider in hos mig. Dom har cirka 8 andra bussar att välja på men nej, dem duger inte. MIN buss ska dom fylla, de asen. Och inte nog med detta. Det finns en ledig liten plats till mig, så jag blir överlyckligt, det är inte kul att stå upp hela vägen till Slussen. Men så självklart, vad får jag sitta bredvid för varelse? Ett jävla monster till kvinna, en fet jävel, och för att hon inte ska bli lite fetare, så har hon den största jackan på sig. Så det som finns kvar är ju fan inte ett säte. Det är ju 1/3 dels säte, som jag får pressa in mig på. Detta leder till att jag sitter med halva röven på "sätet" och med halva utanför, + att jag är så jävla trött så jag somnar ju till titt som tätt. Och är fan skit nära på att ramla ner i gången. Jävla tur att detta inte inträffade. Hade ju inte varit speciellt kul, kan Jag tycka.
.
Väl på matten så gjorde jag, ingenting kändes också värt. Jaja, firade livet med Bamses till lunch, för att sedan hoppa engelskan för att "alla bussar va inställda mot Nacka och Värmdö" så jag tog chansen och åkte hem med Mamma-Mjölk. Men på hemvägen så gled vi till Forum Nacka och köpte några få julklappar, bara några kvar nu :)
.
Nu är jag väl hemma helt oskadd från det vilda vädret.
.
Hejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart dags att döpa om bloggen, från "de tre musketörerna"..."till de två musketörerna"...

och nu "musketören."



Att vara en håller inte, va fan gör Erik?

2009-12-17 @ 18:13:31
Postat av: Matte

Jo, det kanske är det enda rätta.

Eric är en slak jävla balle, som inte är värd varken vatten eller luft.

2009-12-17 @ 18:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0