Ja.

Hade en liten oväntad gästbloggare som härjade för ett tag sedan. Detta tar jag som en grov Blog-Rape. Men det är ju alltid roligt. Livar upp stämningen lite. Thumbs Up. Puss på dig. Vem det nu var? :O
Jag tror att någon liten pyssling har fått reda på mitt Lösenord, eller.. Så har den lilla rackaren bara skrivit från min data, when nobody watching, så att säga. Jag må vara på min vakt, och spana efter förbrytaren.
.
Frågan är vad som händer nu. Så här efter en lite halv dramatiskt kväll. Är inte direkt den piggaste eftersom jag har nött stan idag, så smart som jag är. Hoppas det inte är mycket folk där. Ops, det var det visst, men ändå värt. Fick mig lite stuffs. I alla fall, så sova är ju ett alternativ. Men det är ju absolut inte det roligaste. När jag kan välja att spela Guitar Hero äta Chips och dricka Cola, hela natten lång. Låter ju väldigt frestande, faktiskt. Det händer ju ändå ingenting imorgon på dagen, så kan lika gärna sova hela dagen. Fan va värt. LETS DO IT!
.
Dagens outfitta.
Hade en liten Fotoshoot här hemma efter mitt shoppande. Frågor på det? Förutom om jag har kjol på mig, för Ja det har jag, eller varför jag har mina Katten Gustav strumpor uppdragna. ELLER om tröjjan är Mjiilkig och extremt FET, för JA, det är den!
.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0