JUL

Nu tror ni alla att jag slutat bloggat. Men icke. Gick bara in i ett så kallad Jul-blogg-ide. Och är nu mera tillbaka, detta kan tyckas märkligt just eftersom Julen är långt ifrån över. Ikväll Lördag, så är det Jul numero DOS alltså 2 som äger rum hemma hos Mamma-Mjölk. Samma visa om igen, fast nu med annorlunda Julklappar. Tydligen utan Julmat denna gång också, skönt. Har ätit Julmat nu så jag klarar mig i ett år. Så ikväll bjuds det på något annat slugt att smaska på, vad det blir, blir jag tyvär tvungen att återkomma med. Jag tycker det är klart värt att spendera kvällen på det sättet eftersom det inte händer allt för mycket i dessa tider. Har fan inte spenderat såhär mycket tid med mina syskon på bra länge. Jävligt trevligt. Men kanske lite segt i längden (?) Vad vet jag.
.
Nu ska jag vidga magen för ännu ett lass. STAY CHRISTMAS PEPS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0