Jullov

Ja, äntligen vad det efterlängtade Jullovet här. Känns fan najs, ska inleda Lovet med Bastu hos Tobbe R, kommer bli chill som fan. Lite snörullning osv.. :)
.
Ungefär såhär mysigt ska vi ha't.

.
Dagen då, den va najs, kollade på Mysteriet på Greveholm Samhälls-lektionen, inget konstigt med det, det är väldigt allmänbildande. På matten så jobbade Eric röven av sig på våran "Grupp-uppgift" och jag satt bredvid och log mot Teresa så hon trodde att även jag är ett snille. GÖTT, tackar Eric för de. På den långa lunchen så passade jag på att köpa lite Julklappar, fick ihop hela tre stycken :) Så inte många kvar nu (Y)
.
Såhär kan det se ut när Axel inte får någon Enchillada på Platini.
.
Såhär snabb kan Eric bli när han får syn på en Bananpizza, eller Wiggo.
.
Efter detta så var det skolan så kallade Julshow var aningen skeptiskt men den va fan bra. Dom hade ju satsat med Komiker osv. Så de var trevligt att båda titta och lyssna på ;) Mycket driv ifrån Poet-Mjilk.
.
Nu är jag hemma, ska käka sen dra iväg till Tobbe Trollkar. Hörs i snöstormen!
.
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0