Knasigt

Varför är det blindskrift på Stop knapparna på bussarna? Vilka blind i världen åker buss? Måste ju vara en jävla konst att klara av det. 1. Hitta till rätt buss i t.ex. Slussen, jävla svårt. Finns ju ett par att välja på. 2. Komma på bussen oskadd, fan bussarna kör ju hej vilt där, och man ska även hitta dörren där man kliver på, visa busskortet för chauffören och hitta en skön plats liksom, tänk om det sitter någon på just den platsen, pinsamt värre. 3. Hur i helvete ska du komma av, där du önskar? Okej du har blindskrift på Stop knappen så du vet ju hur du trycker stopp i alla fall, efter en stunds letande. Men sen då, ska dom gissa när dom är vid Underlatsvägen? Amen det är ungefär nu, nehe. Det va visst nästa, ash. Okej det är en liten slug data röst som säger Underlatsvägen men om det är mycket folk på bussen så är det ju näst intill omöjligt att höra detta.
.
Prisa Gud att jag inte är blind. Då hade jag varit tvungen att köra bil överallt (?) Skämt på sidorna.
.
Sånt här knasigt har jag även sett på Guitar Hero gitarrer. Det är ju en liten "plupp" på den gula tangenten. Tror dock inte att detta är någon slags vägledande "plupp" för blinda men tänk OM detta vore fallet. Helvete vad skicklig du måste vara för att ens ha en liten liten Janne på detta spel. Det finns ju inte direkt någon logik i spelet, det är ju inte så att höga toner är blå och låga grön osv. Så det är ju rätt svårt att lära sig också.
.
Prisa gud att jag inte är blind. Då hade jag varit jätte dålig på Guitar Hero.
.
På tal om just detta ädla spel GH. Så drog jag fram den dammiga gamla Legendes of Rock skivan idag dagen till ära. Och brände några låtar. Jävlar må jag säga. Blev förvånad själv. Är ju fan smuttare nu än när jag låg i hårdträning. Najs, enligt mig.
.
Stanna svart. TJOHS

Kommentarer
Postat av: hubbe

Dags att skaffa två till bloggare, de är fjuttigt med uppdateringar.



-konstruktiv kretik-

2009-12-28 @ 21:31:32
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Anonym

kritik

*

2009-12-29 @ 01:13:23
Postat av: Matte

Jovars, fjuttigt va namnet. Men det ska bli ändring på . Nu är julen över så nu är det dags att börja nöta datan hela dagarna igen. Så kan lova att det kommer nu. Btw, undra vad det är för liten lite Lax som sitter och rättar en, titt som tätt, fan lite lustigt ändå :)

2009-12-29 @ 01:49:00
Postat av: Anonym

Haha, ja, den jäveln hänger runt på alla bloggar och rättar ju

2009-12-29 @ 11:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0