Kung ET

Var hälsade kära läsare.
Jag sitter nu i skolan med en av de två andra musketörerna. Gissa vem?
Han går i alla fall i samma klass som jag, men i skolan är hans identitet hemlig. Ingen vet att han är en av musketörerna.
Skämt åsido, jag sitter här med Mathias Mellanmjölk och Axel Arriba Enchillada, vi har det allmänt mysigt. Dock tänker vi på våran Seb som troligen redan knäppt första Kungen på bussen hem.
Idag åker jag till landet, Västerås, där jag en gång exporterades ifrån i en bananlåda. Trevligt.

Angående Sebastians inlägg tidigare, retards som centrerar texten får inte uttala sig om hur ofta man bloggar. Puss på skinkan Seb.



Jag och min Mjölk. Mjölk vars ögonbryn jag rakade av på nollningen har
ersatts av ett vackrare av mig.
I bakgrunden ser vi min egna Hustlare, Mr. Swan, och Axel Arriba.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va fint.

Du, vad är "centrerar"?

Min gissning är när man juddrar med texten så den hamnar i mitten av sidan.

Har ja rätt eller är jag helt ute i västerås och cyklar?

2009-12-04 @ 15:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0