M

Dagen T. Kan tyckas vara en fin dag. Men ack.

Nejmen, den va faktiskt fin, vaknade runt 12.45 och insåg att jag försovit mig en aning, men nej. För vi hade studiedag, mycket värt. Käkade en rätt ovärd frukost men de fick gå. Den vilda exportvästeråsarn Erico Enchilada ringde och vi drog och .. trumvirvel .. gymmade. Ohja trott eller ej, Gustavsbergsbadet var slutdestination. Rätt chiiill faktiskt, efter det sjukt hårt pushandet och svettandets, så drog man ner och bada, bubbla och basta lite liksom, det kan tyckas najs.
Efter denna dramatiska händelse så va vi sjukt nöjda, glada, lyckliga över hur jävla duktiga vi kan vara om vi bara känner för det. Men såhär kunde det ju inte vara, glad och nöjd ska man inte vara, så vi gled in på Vedugns Pizzeria och tog det äckligaste på menyn. Lövbit aka annorlunda-formad-hamburgare, den smakade ju gott..? Nej, de gjorde den inte nej, den va ju äcklig? Som bara attans, men pommes frittesen va fina och vi kunde känna oss normala igen.
Nu har jag, och förmodligen även Erico tillbringat någon timma åt att plugga det extremt intressanta ämnet Business Economy. Detta ska jag/vi roa oss med i stort sett hela kvällen tills natten smyger sig på.
Den slutgiltiga frågan är väl då? Vem hade egentligen bäst dag? Det får ni avgöra helt själva.
Över och Ut / Mjiiilk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0