M

Besvikna läsare? Kanske. Men har mina skäl.
.
Dagen T har varit rätt najs, dock Nationella i Matte, som alla tyckte va superlätt, förutom jag (?) Skadade människor.
Den gamla räven Sebban gled till Gullmarsplan för att sällskapa oss vid lunchen, detta uppskattas. En tripp till stan vart det också där jag hittade en bedårande kepa som skulle matcha min paljett-kavaj perfekt. Så slog till. Slutligen gled jag hem till den mystiska F. Mysigt, ja!
.
Imorgon är det Dagen O och vad som helst kan hända. Det är simning på idrotten och Tobias R är otroligt taggad på att spana efter "Mastiga Massor" bland det andra könet, han dock, ska bara stå stolt med sin enorma massa och ba chilla. Vafan. Rätt ska va rätt.
.
Palla'nt mer. Hejdå
.
/ Miaitihiiiais.

Kommentarer
Postat av: okänd

haha han är bra skön den där Tobias R

2009-12-16 @ 07:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0