M.

Hm.. Har inte haft möjlighet att uppdatera idag, och min kära älskade blogg vän Erico från Västerås är ju inte dirket någon att räkna med. Så jaa. Nu kommer min smaskiga update. Kan bli historians sämsta. Men ändå najs, liiikzom.
.
Idag, har jag. Gått i skolan, haft Nationella i Matte, det gick väl sådär, men ändå fett värt. För då slapp vi våran köttiga jävla onsdag som i vanliga fall slutar 16.40 :O Inte mänskligt.
.
Och under hela dagen så har jag varit på hemligt uppdrag. Mycket hemligt. Super-duper hemligt faktiskt. Så detta går inte att avslöja.
.
På tal om allting, så va två av mina systrar på Melissa Horns konsert idag, på Göta Lejon. Fy fan va tråkigt och ovärt, satan i ballonggatan. Vadå konsert, man sitter ju fan i stolar, som en jävla bio/teater. Dissa skiten.
.
Idag har jag även noterat att jag sjunger ganska bra, men inte så jätte. Ganska.
.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: H

Hahah, jaså?

Träna på då, så kan du ju prova att söka till Idol nästa år med Häggen (;

2009-12-10 @ 06:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0