M.

Chill dag, gled in till skolan runt 10:00 kände att en sovmorgon va värt, så ja. Så fick det även bli.
.
Dagen va som sagt chill, men ack så hetsig, dock inte från mig. Men från en viss typ Tobias R. Även denna man vill även "gästblogga" på vår fina blogg. Han vill skriva om ett väldigt aktuellt ämne som jag inte alls tar ställning I. Det får han hålla för sig själv, känner att det är alldeles för riskabelt att lägga sig i. Vad det handlar om får ni se inom en snar framtid då han kommer att slänga upp det här On the Blog. Liksom.
.
Dagen, efter den själva vanliga skolan va väl lite halvt sådär, va ute och käkade med Hoesen från familjen. Dvs, mina syskon (- brodern min) och min mor. Alla åt Mjölk-mat och va glada. Inget mer med de.
.
Eric hävdar att det inte är värt att skriva om han inte har något värt att skriva om?! Vad säger ni själva om de, klart som fan han har fel som vanligt. Mannen är ju från Västerås.. Hallå..
Men, han skrev ju faktiskt ett inlägg idag, och de får man ju faktiskt vara lite glad över, i alla fall. De ska han få en fet belöning för, i form av...... GRRRR
.
Helgen närmar sig med småsteg? Ja, dock inget roligt inplanerat. En eventuell Taco-Fiesta imorgon a la mig. Men man kan ju aldrig vara säker.
Kan även slänga in en liten dagens outfitta. I form av en Paljett-herr-kavaj. Mycket stilig och o-bögig. Kan tyckas värt för 999 riksdaler.
Jag köpte den i alla fall. Den va ju rätt frän. Kan ju använda den ibland.
Är dock inte säker om jag är på topp, på just denna bild. Men låt gå.
.
Över och ut
.
/ Mr.Morots-Mufflé.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför i helvete köpte du den där?

2009-12-10 @ 21:01:40
Postat av: Anonym

Hahahah, kunde inte hålla med mer me förra kommentaren.

2009-12-10 @ 22:30:48
Postat av: M

För att den va så in i helvete het. Hoppas ni inte har något emot de!

2009-12-10 @ 22:54:26
Postat av: sebban

Vad är det "konstiga" med den?

den är ju snygg

2009-12-11 @ 00:09:22
URL: http://softasteaset.blogg.se/
Postat av: M

Bra. En riktigt Fashion-lover säger sitt.

2009-12-11 @ 00:10:55
Postat av: willé

sebban du skojjar ju me softaste aset, vi har suttit här o försökt hacka den i 10 min :P

2009-12-11 @ 08:12:44
URL: http://skojjarbloggen=)9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0