M

Okej att vi är inne i något slags förhållande, men är han inte lite väl intim? Detta kan tyckas och tycks även lite överdrivet gay, juste gay.
.
Bilden skulle dock platsa på någon klädesreklam, OM jag hade varit lika seriöst och vidrig som Eric är. Skulle dock inte varit värt, alls.
.
Annars då, besökte en gammal god vän dagen till ära. Han tilltalas även som Jesper S/Byggis/Peppe vilket kan även leda till just Bygg-Peppe. En söt liten vän som man inte får glömma. Tog även en tripp till fadern min som jag inte gjort på allt för länge. Frågan är om det va värt det, i och med att han inte är hemma..? Aja, nu är jag ändå här. Dock utan några som helst kläder, kan ju fan inte glida i samma kläder imorgon med? Vad ska folk tro om mig?
.
Allt för mig.
.
Cola är det bästa som hänt Världen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj kärlek!

2009-12-17 @ 23:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0