"Michael Phelps simmar i pengar"

Tja hoes, idag va ju minst sagt en hård dag. Chill till en början men sedan bjöd Helene idrottsläraren på 1000 m simning. Trodde de skulle bli jobbigt men de va jobbigt. Kanske inte sååååå jobbigt som jag trodde men det tog bannemig på krafterna. Kom dock först, om man inte räknar med fisk-Hägg som har varit i vatten 79.3 % av sitt liv.
Efter detta får jag ett vidrigt VG upp i näsan av Stefano, eller av mig, se de hur fan ni vill. Det va ju kul, inget MVG där inte. Nejnej. Men det är lugnt ändå, jätte ROOOOLIGT!
.
Helvete, nu när jag ändå är lack så ska jag passa på att ge Eric, Hägg och Jonas så hård snopp rakt upp i analen så dom inte kan leva. Skadas ska dom.
.
Vi diskutera om Michael Phelps va rik eller inte. Eric, Hägg och Jonas säger helt säkert att han är fattig, för det finns inga pengar i simning. Jag Axel Arriba och Tobias R protestera därför emot som in i helvete, så där kan ju inte en normal människa säga, att MICHAEL PHELPS inte är RIK efter 14 jävla OS guld. Vad tänkte dom på under denna stund? Eric börjar ljuga som vanligt när han har sagt något riktigt dumt. För att det ska låta bra så alla tror att han är coolast i världen. Detta blev jag ytterst arg på. Och nu, går jag in på Google.se slår på Michael Phelps inkomst, och får se detta: http://www.realtid.se/ArticlePages/200808/19/20080819092558_Realtid997/20080819092558_Realtid997.dbp.asp
.
"Peter Carlisle uppskattar värdet av de åtta Pekinggulden till 100 miljoner dollar, utsträckt över en livstid."
Ett av många väldigt övertygande citat från den länken. Om du inte känner dig rik med 100 miljoner dollar. Så är du inte värd att leva, Eric ditt jävla riksmongo. Ska sätta dig i skolbänken med en nyfödd bebis så kan den lära dig något här i livet. KUK PÅ DIG!! HORA.
Hepårej / M

Kommentarer
Postat av: Hubbe utan K

Du får ju inte MVG förrän du simmat ut så snabbt du kan 50m, dyker ner och plockar upp en docka på 70kg, och sen simmar tillbaka med dockan. Allt inom 3 min.



Vi har haft "G-lektionen" och ska sen ha det du hade idag, och sen till sist MVG delen som ja snackade om.

Skrållan hade både VG-och MVG delen samma gång och hon klarade det. De e fan bra gjort!

2009-12-16 @ 20:04:02
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Hoppas du skämtar nu. Betygssnacket har ingenting med Idrotten att göra.

2009-12-16 @ 21:42:32
Postat av: Skämtar kan jag göra, ja

Jaha ja... nåväl.

Har du "bemästrat" 3 grejer på idrotten får du ju MVG, bland annat att få MVG på simmningen...



Om du gjort de är din lärare dum i huvudet.

2009-12-17 @ 07:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0