Nyårsafton

Jahaja, då var det nämligen Nyårsafton! Det är ju fan grymt. Har en fullspäckad dag imorgon som lyder. Gå upp tidigt för att köra Pulka-Race hör och häpna, men mina syskon och deras kompisar. Fan det kan ju bara bli hur fett som helst. Efter detta så lär jag pickla och packa och fixa saker inför kvällen. Och runt middagstid så blir det middag hos ingen mindre än Jesper S den allsmäktige. Därefter så bär det av hemåt för att börja smaka på Pilsen. Sen jävlar, bryter helvete löst, och jag hoppas på ett brutalt spårande. Jag kan ha den skönaste inställningen till nyår.
.
Gott nytt år mina medmänniskor. 2010. År 10.. Knasigt att säga, vilken jävla problem. Hm.
.

Kommentarer
Postat av: Sean

År Ett noll kan man ju försöka säga, låter ju i alla fall lite bättre än år tio..



Eller?

2009-12-31 @ 12:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0