Snö

Idag har jag sovit hårt. Sen gled jag och Jesper S till Forum Nacka, köpte en del julklappa, fint som fan. Tror jag är klar till och med. Fick till en snabb bild som jag hoppas Nicole blir nöjd över.
.
Fick sen ett samtal av min far som löd:
"Kan du åka hem till mig och skotta lite snö, typ bara så man kommer fram till dörren, och lite på baksidan"
Amen tjaaaa, gubben har inte varit hemma på ett antal dagar och just under dom dagarna då det snöade som in i bara helvete. Så när jag kom dit så blev jag lite paff. De va ju förfan en halv meter överallt, fanns ju inte ens ett litet spår att gå på..
Kul jävla jul, tog ju ett jävla tag, tog även på krafterna. Och till vilken nytta? Han är ju inte hemma först en till julafton och då lär det va lite jävla mycket igen. Hm...
.
Vad som händer ikväll är historia. PEACE

Kommentarer
Postat av: nicole

Jag, är riktigt stolt över dig min son.

2009-12-22 @ 00:01:55
URL: http://nicfosho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0