When you want to lick a toad in depression

MR.ET!  fan skärpning... det är dags för dig att skriva några übergrymma inlägg nu va?
Du är ju trots allt nersänd till jorden för att framföra något budskap väl? om det nu är att
skrämma småpojkar genom att gömma dig i ett skjul bakom hus..må så vara. men lite tid
har du väl ändå att lägga ner på vårt arbete? eller? Jag personligen tycker att du förtjänar
 ett gott stryk för din slapphet. Eller bara en klapp på rumpan<3

Det är inte såååååå stor skillnad på dem bägge



Nej då. all heder åt E.T han är mannen i mitt liv, han skulle få klia mig på ryggen med sina
söta fingrar när han vill så göra. bara att ringa mig på 070071**** no problemos! LÖÖV


<3// Sebban


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0