Wierd

Obehagliga saker inträffa förjämnan. Vet inte om man ska skratta över det eller funderar över hur jävla stor chansen är egentligen? Typ som för någon vecka sen. Klockan va typ 20.30 inte så många brukar äta middag då. Men i alla fall så gjorde jag de, jag åt spaghetti med köttfärssås. Precis då skriver Alicia Städaren Lihammar på MSN och följande konversation uppstår:

A - "Vad händer? :)"
M - "Äter middag, haha. Självdå?"
A - "Aha, jag med, vad äter du?"
M - "Spaghetti med köttfärssås, durå?"
De blev tyst en stund och sedan kom svaret
A - "Fyfan va sjukt, det gör jag med"
INTE KUL! Bara sjukt..
Och så idag, kommer det igen. Frågade Nicole runt 15 tiden idag om hon kunde rekommendera en schysst rulle som jag kunde kika på. Hon säger då The Pursuit of Happyness. Najs säger jag och inget mer med det.
Sen nu, när jag går inte på www.blogg.se så är det någon bloggare som har gjort ett TV-tips, och kvällens TV-tips är då juste.. The pursuit of Happyness. Detta är ju också lagom sjukt. Det är inte så att det är den nyaste och populäraste rullen på marknaden. Utan den kom ut 2006 och borde va lagom bortglömd vid det här lagom. Men ja. Slumpen? Va? Va sas?
Dagens aningen knasiga tankar av en förbluffad individ i form av MMM.
Puss

Kommentarer
Postat av: H

DE första var sjukt må jag säga.

Men inte de andra, för Pursuit of Happyness gick igår 21 på 3:an så bloggaren ville väl antagligen bara ge ett tips för kvällen... men men.

2009-12-07 @ 07:02:56
Postat av: M

Det är väl bara ännu sjukare att den gick på TV samma dag som jag fått tipset? Hur jävla ofta går den på TV?

2009-12-07 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0