Chill start

Startade veckan med att försova mig och komma till skolan 12.50. Väl där får jag reda på att vi bara har en lektion kvar för att sista var inställd. Detta kändes ytterst värt. Slutade alltså vid 14.00 så ett gäng om 6 dvs Jag, Eric, Julius, Tobbe, Axel och Liten drog till stääden. Där kikade vi lite och tog sedan en fika, utomhus. Chill som fan var de. Kom hem vid typ 17 tiden. Chillade, sen vare fan Ryss på gång. Gick ner i Carporten, körde mig trött och gick sedan och pumpade lite annat trevligt. Sedan har jag inte gjort så mycket mer idag än att typ ätit, ska försöka plugga nu men är verkligen inte alls motiverad.... Hur ska detta sluta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0