livet leker

Idag dagens dag Torsdag. Så låg jag runt 07 snåret och led av att jag skulle gå upp och skriva ett omöjligt matteprov. De kändes inte alls värt. När mamma kommer hem från jobbet vid typ 08 snåret så inser hon att jag visst har försovit mig. Och undrar om hon ska köra mig så jag inte missar provet.. Jag ligger där och vill verkligen inte över allt på jorden, och jag förklarar att provet är omöjligt så de är inte värt de. Då säger hon, jaha då sjukanmäler jag dig då. YES. Ah men grymt. Eller ska jag sjukanmäla dig hela dagen då istället? Blir ju as shysst, du har ju nästan aldrig varit borta. Nej de är fan sant. Somnar om och vaknar 12.30... Känner att jag är jävligt hungrig och helt plötsligt. Mor stiger in med mackor samt Kaffe.. Sicken dag. Trodde man skulle vara elak och driva med folk idag men ack.. Va fel jag hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0