soooft

Nu jävlar säger jag bara. Skulle åka och köpa enbart en bänk idag. Så visar de sig att dem som säljer bänkjäveln säljer också en rakstång och en curlstång + vikter på typ 35 kg. För ynka 200 kr.. Så vad gör man inte. Jo slår till såklart. Så nu jävlar, har jag ju allt som behövs för mitt ryss-gym i carporten. RÄTT SOFT!
.
.
.
Har ju även min söta säck samt hantlar från förr. Har även typ 15 kg vikter till hos pappa som ska hämtas. Då får jag ihop typ 55 kg till bänken, så klarar mig fan utmärkt. Många tummar upp och 5/5 proteinshaker.
PS. Ursäkta träningsinlägg.. Igen..

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Dra mig baklänges. Viket kanon pris va! Kan ju nästan konkurera med mitt ryss gymm. Saknar lite små detaljer bara. ;)

2010-04-13 @ 20:20:25
Postat av: Hubbe

Fan va fint! Enligt Wille är det där ju mer än vad som behövs liksom. Men hur fan kan bänken kosta så lite som 200kr? Plus en massa extra grejer? Vart hitta du det? :)



Ps. Hur gåre med vikten? Kollade du om det var olika tider på dagen som spökade, eller suger pulvret?



Och fortsätt med dem här inläggen.

2010-04-13 @ 20:33:56
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Gabbe, haha ah hade jävligt tur verkar de som. Skulle ju bara köpa bänken för 350, men så när jag skulle köpa den så fick man med två stänger samt vikter för bara 200 kr extra. Så hela kalaset hamnade på 550 kr :) Kan jag tycka är värt. På blocket fyndade jag btw. Jaså, vad tycker du saknas? :)



Det är fan detta som behövs, du kan ju köra allt i princip, ryggen kan vara lite knepig men det går att lösa.



Vikten spelade mig ett spratt. Väger stadiga 75 kg. De var nog något spöklig just den dagen.



Haha, ah ska försöka, dock inte varje dag man bygger ett ryss-gym.

2010-04-13 @ 22:20:20
Postat av: Matte

Juste, "pulvret" det är dock piller. Men i alla fall så fick jag råd av två jävla stjärnor, som sa att jag bara skulle käka dom på träningsdagar. Har nu käkat innan träningsdagar i typ 3 veckor.. Inget händer.. Har nu fått reda på att hela skiten slås ut om man inte tar dessa piller varenda dag, hela kuren ut. Så har typ 7 påsar med pillar kvar nu så ska köra 7 dagar i rad med mycket träning och se om de händer något alls :)

2010-04-13 @ 22:24:00
Postat av: Hubbe

Piller Matte alltså.. hur många piller tar du varje dag? Det måste bli en del alltså

2010-04-13 @ 22:49:57
Postat av: Matte

Haha, de är gulligt med piller. Det är 8 stycken i en påse. Så med lite enkel matematik så cirka 8 piller om dagen :)

2010-04-13 @ 23:28:55
Postat av: Hubbe

Men vaa, så du har alltså bara en vecka kvar? Då lär du inte hinna se resultat tror jag. Fan vad snabbt dem tog slut, eller?

Jag har fortfarande en-två skopor kvar att mitt pulver jag köpte innan jul liksom.

De är för att jag bara tar 1 skopa istället för 2 och bara tar under träningsdagarna... men men.

2010-04-14 @ 06:50:52
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Som sagt är det inget pulver. Utan piller. Det är en kur på 21 dagar. Så dem ska hålla i 21 dagar. Men jag tog bara på träningsdagar fram till nu när jag ska köra alla dagar. Hoppas på lite effekt i alla fall.. Okej men du har väl typ 4 kg pulver?

2010-04-14 @ 17:27:43
Postat av: Hub

Ah okej.. aja, då blir det kanske något försig. Fett dyrt dock för 21 dagar.. Ah 4,5 kg har jag,

2010-04-14 @ 19:36:28
Postat av: Matte

Ah, det är fan dyrt. Men ska ju ge grymma resultat om man gör de rätt. Så kanske värt. Okej vad kör du då?

2010-04-14 @ 21:41:15
Postat av: Hubbe

Super Gainer 699 på Life.

Fast ska nog köpa Super Mass nu, det är samma sak fast hälften så mycket kolhydrater och så är det inge kreatin i det heller, och de vill jag inte ha för de får ja finnar av.

2010-04-15 @ 09:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0