sweet life

Om varje dag skulle vara som dem varit igår och idag så skulle ju livet flyta på lätt alltså. Idag så började jag 10.15 och slutade 11.30, denna lektion var inte heller den jobbigaste, vi satt och lyssnade på två nissar från Ungdomsmottagningen. Efter detta ståhej gick vi och åt på Limone och jag käkade Carbonara. Det var fan rätt värt och efter de åkte jag hem. Solen skiner och det är cirka 12-13 grader ute, livet leker helt enkelt. Om man inte tänker på att jag har, två uppgifter och ett prov denna vecka. Men det löser sig alltid. Nu ska jag iväg och träna ( FÖRLÅT, MEN MÅSTE VÄL FAN SKRIVA VAD SOM HÄNDER? HAR JU INGET ANNAT ATT SKRIVA OM!!! ) i alla fall, träna ja. De ska jag göra, tänkte göra de varje dag denna vecka. Hård och nyttig vecka. Borde jag klara.
.
PS. Igår hade jag 23 läsare. Det är alltid skoj. Fortsätt så.

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Gör du skämt av mig eller... har fått den känslan. I så fall. Läs om mitt inlägg. Det hyllade att du skriver om träning.

2010-04-13 @ 22:02:58
Postat av: Förresten

Var 23 läsare bra eller var du sarkastisk?

Jennie har fan 60 läsare, I don't get it.

2010-04-13 @ 22:04:20
Postat av: Matte

Nej.. "Om någon skriver mycket om träning är det detremusketoererna.blogg.se" dock så skrev du efter att de va bra. Förlåt. :/



Tyckte de va bra, haha :D Jävlar.. Hennes blogg är tyvär, helt jävla ointressant. Skumt

2010-04-13 @ 22:51:12
Postat av: Anonym

Haha, bra där ;)



Förut när ni var hela trion hade ni väl mycket mer väl? Eller så var det bara Svansäter som mytta.



Ja det är fan bara konstigt... jag läser den dagligen och en massa andra också för den delen. Men den ger mig inte mkt tyävrr :/

2010-04-15 @ 09:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0