Dagen O

Dagen Onsdag alltså imorgon. Lär bli en intressant dag. Ska glida tidigare för att amputera min vänstra stortå. Säger hejhopp shopp shopp till den. RIP. Riktigt så illa kanske de inte är, men. Sen efter de ska jag på möte med Ordförande i bostadsstyrelsen. Det blir vi tvungna till eftersom det är så himla stökigt och livat här hela tiden. Vilket jävla skitsnack. Ska fan hugga den där styrelsen. Har inte haft någonting här sen vi fick brev från dom. Och det va typ 3 månader sen. Och nu kommer dom och grinar på att det är högljut osv.  Mongon asså.. Så i alla fall, vi ska dit och jag ska övertyga dom att det inte allt är vilt här och att jag är en snell-pojke, har ju alla förutsättningar att se snäll ut också. Så det blir nog skit najs. Detta skit hindrar mig från att gymma. Och då blir jag fan lack asså.. Bajs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah, thug life Mattée med styrelsen... hur ofta gymmar du egentligen, skiver om de i varannat inlägg eller mer?

2010-02-24 @ 17:53:46
Postat av: Mattehias

Haha, livet är fan hårt atm.. Det blir runt 3 gånger i veckan. Kanske 4 om jag har tid och ord :)

2010-02-24 @ 18:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0