Fartfyllt

Helt klart en FF dag. Börjades 10.30.. Eller ah, va i skolan då i alla fall, för att träna på min och Jonas Engelska-redovisning. Sedan 12.00 körde vi hårt och slutade runt 13.30. Efter detta gled jag till Frida, chillade.. Lagade mat, svinigt god Spaggeti med Köttfärsås. Helt klart fin. Kan ingen säga något annat om. Efter detta, gled jag hem i typ 30 min, för att sedan glida till GB-badet och införskaffa gymkort och även gymma hårst. Efter detta gled jag vidare till pappsen för att fixa skidsaker inför morgon dagen. Efter detta gled jag till Hemmesta-skolan där jag fick skjuts hem till min mor av Frida jätte snälla mamma. Om inte jag hade fått skjuts så hade Paradise-Hotel Finalen varit hotat. Stort tack.
Finalen då. Jackie och Patrik vann. Oväntat. Hiskligt spännande osv..? Nej.. Trist.
.
Imorgon, då jävlar. Ska i stort sett hela skolan till Järvsö för att köra största svängen hökarängen. Är multi taggad och ska gå upp 05.30 för att bege mig till G-town och Domunsparkeringen där bussarna avgår runt 06.00 snåret. Kommer bli fett. Swiiizzzz, kommer det låta när jag smeker backarna, hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"införskaffade gymkort", har inte du redan haft det?

2010-02-03 @ 21:49:33
Postat av: Mattehias

Nejnej, det har jag inte haft innan. Vad har "du" fått det ifrån? (:

2010-02-05 @ 01:08:33
Postat av: Anonym

Du har ju skrivit att du åkt dit och tränat förut..

då kan du ju lika gärna börjat på WC om du inte skaffat kort än

2010-02-05 @ 14:48:39
Postat av: Matte

Joo, men det va bara lite random då och då. Varför skulle jag vilja köpa på WC?

2010-02-05 @ 15:59:31
Postat av: Hubbe

För att Erik, Axel, Jonis, Matte jansson, Boman, Nico och jag själv tycker det är nice ;D

2010-02-05 @ 17:47:45
Postat av: Matte

Sweet

2010-02-06 @ 00:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0