Hm..

Idag dagen dagen gaden Måndag så har jag fått ovanligt många blickar, är det för att jag är extra jävla snygg nu för tiden? Fick även vääldigt många frågor av alla möjligt nissar runt om i världen. Charles Darwin undrade nämligen också vad det var för träslag på dörren. Han gissade på Björk eftersom det är bland de hårdaste slagen. Elak dörr utbrast även Che. Asså Guevara. Men argast av dom alla. De va matadoren, Stefano min lärare. Nej han va skit glad men lite besviken på mig som inte hade tryckt tillbaka på dörr jäveln. Sjuk jävel de där. Men aja.
.
Får se om jag är lika attraktiv och uppmärksammad imorgon.... Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter Rasmus i efternamn?

2010-02-23 @ 18:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0