Nuså

Nu kommer jag att skriva ett ovärt blogginlägg. Detta gör ja eftersom jag inte skrivit något på bra länge nu. Varför jag inte gjort de är för att det är skit trist att läsa ovärda saker, och har liksom inte kommit på något sjukt intressant. Men bara för att tillfredsställa er lite grann så ska jag summera den helg som nu nyss varit. Började med att jag drog direkt till gymmet efter skolan i fredags. Kändes najs. Efter de så gled jag hem, käkade middag osv. För att sedan bege mig på party hos ingen mindre än Ahlers. Det va hyfsat najs, inget spårat kaos-drag men de va chill. Fick en feting till doffe men det är sånt man får ta. Dock jobbigt att glida runt som en thug-life-hooligan nu i cirka en vecka eller hur jävla länge de tar för tiran att försvinna.. Jaja, på lördagen gjorde jag inte mycket. Hänga lite med Jeppe på dagen, sen kom Frida till mig vid typ 23.. Vi kollade film och slagga typ. Soft som bara den. Nu idag söndag så gör jag inte mycket. Frida svek mig för ett tag sen.. Så just nu ligger jag bara och tvär-rå-softar i min säng. Senare idag blir det gym osv. Lär bli trevligt. Hoppas detta va super-kul att läsa. Vi hörs kanske

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Jaja, kör på med sånt här, ett inlägg är ett inlägg.

Kvalitet är överskattat

Vem gav dig en "doffe"?

2010-02-21 @ 19:22:58
Postat av: Matte

Jo, de kanske är den bistra sanningen.

Det är oviktigt.

2010-02-21 @ 20:02:45
Postat av: Anonym

Oviktigt?

Det kommer ju endå komma fram så.. aja

2010-02-21 @ 23:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0