T

Hejhopp. Skön dag idag dagen Tors(dag). Startade med frukost på sängen framför Tre kronors match, som dock inte gick så himla bra.. Menmen. Nu när jag tänker vad som hände efter den sköna morgonen så va dagen inte så himla skön. Men rätt slappt ändå. Nu på kvällskvisten blir de att plugga Matematik B. Rätt spännande, beror på hur man ser't, om man ser efterrätt, kaffe, data. Eller just Matematik. Imorn är en förjävlig dag. Börjar 10.00 med Matte-prov, sen har jag SH sen slutar vi 12.20 PUH! På dagen vet jag inte vad som sker men kvällen är typ spikat.
.
Dagens otroliga skämt av mig,själv, lyder. Vilken är Polens nationalsport? - Curling..
Den som inte förstår det syper-roliga. Är inte just de, syper-roliga.
.
En sak är najs. Den saken som är najs är najs. Men den är även LOV. Det är fan Lov efter den hårda dagen imorrn. När klockan slår 12.20 imorgon Fredag så är det fan LOV i en vecka. Lagom trist. Vad ska jag göra då? När man inte går till skolan. Frugan sviker.. Morsan sviker.. En del homies sviker.. Fan ska jag hitta på? På tal om de, så söker jag inneboende mellan sönd - tisd. Skulle uppskattas. YOOYOYOYOY0
.
TTFN, xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0