Trist

Trista saker skall tas upp idag. Dagen Onsdag. Eftersom att jag börjar 09.25(okej det är rätt najs) men jag slutar 17:00 och det suger.. Inga speciellt roliga lektioner får man under dagen heller. Så ja. Den Negativa-dagen är numera Onsdag. Så därför ska jag berätta för er att: Jag har fan ett problem.. Jag kan inte bli fet? Är detta ett problem undrar ni nu. Och ja för i helvete. Här tränar jag, och äter som en jävla dåre. I hopp om att bli liiiite större. Men nej förfan. Om jag äter en feting till Pizza inkl Cola och allt. Så är skiten förbränd när jag lämnar Pizzerian.. Och om jag äter onyttig mat i form av Subway, MCD, Pizza, och Kebab i 6 månader.. Så gör det fan ingen skillnad.. Klart detta har sin ljusa sida också. Kan ju äta allt detta utan att bry mig ett skit. Men det suger om man vill gå upp. Jaja får väl bli att äta liite mer och liite oftare. Är ju dock också positivt.

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Har samma problem mannen... proteinshake hjälper knappt liksom.

Men hellre det än att vara som Kul-Gurra och vara fett seriös för att inte gå upp. I guess?

2010-02-10 @ 21:25:55
URL: http://skrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0