YO!

Om ni ska definiera en soft helg så ska ni utgå ifrån min. Softade aningen hårt i fredags, började 10.00 slutade 12.00. Käka BK till lunch (hur soft är inte de?) Sedan gled jag runt lite bland Värmdös byar. För att sedan sluta upp hemma med Frigulf. Vi kollade på film typ, dock så däcka hon som vanligt direkt. Så jag fick roa mig själv.. Lördagen, så chillade vi typ till kl 16.00. Steg inte ens upp innan de, käkade godis osv. As soft. På lördagkvällen så var det favorit i repris. Mette-marit kom hit runt 21.00 vi skulle kolla film men det slutade precis, som vanligt. Jaja, livet e hårt. Hon drog typ 10 imorse. Och jag såg min chans. Så la mig i sängen igen och slaggade så jävla hårt fram till 14.30. Soft? Men nu jävlar, har jag ätit frukost och det börjar vankas gymdags. Riktigt soft, inte varit där på typ en vecka. Inte bra inte bra, dock så har jag mina ursäkter. Får se vad som händer ikväll. Lär bli soft. Dock då utan min kära Frida för hon lämnar mig här, helt ensam.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0