AVATAR

Ja, Jag Seb och Eric ska detta masterpiece ikväll. Hoppas den är lika jävla bra som alla säger. Annars blir jag ledsen. Ska se den i 3D också så inget borde ju egentligen gå fel.
.
.
Sci-Fi filmer har aldrig varit bra, någonsin. Och det verkade vara samma skit med denna, dålig, överdriven, konstig och bara allmänt konstig. Men efter ett antal recensioner jag sett och hört så verkar det som att den faktiskt kommer ändra min fördom om Sci-Fi filmer. Eric har nämligen sett denna rulle, dock utan 3D och han tyckte den va så jävla bra så det va tydligen värt att se den även i 3D, kan detta vara ett gott tecken? Vi får väl se!?
.
PEACE

Kommentarer
Postat av: Hubbe

WTf?

Star Wars går ju fan inte att klaga på? (Sci-fi)

Har hört att versionen utan 3D är bättre, men får se vad Erik säger, så vet man for sure.

2010-01-06 @ 23:50:52
URL: http://skrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0