Kul.

Idag, när vi skulle in till staden. Så står vi och väntar på bussen, det är jag, Seb och Tobias. Vi står där, och idén slår oss att King-Liselotte kan köra oss till stan. Great. Men vi väntar ju vid busshållsplatsen ändå. I alla fall så kommer ju bussen som vi skulle med, den svänger in och då säger Tobias, "fan vinka iväg den, vi ska ju inte på" så den drar iväg. Och DÅ NU JÄVLAR HÅLL I ER. Kommer det en medelålders kvinna som ska på denna buss. HAHAHAHAHHHAHH. Och den kör ju i väg. För att vi vifta iväg den. HAHAHAHAHAH och hon ba, börjar hoppa å skutta för att försöka få chaufförens uppmärksamhet. Men det går åt skogen. Då utbrister hon "Jäklarns bananer" och sedan "Oj, ursäkta att jag svor" (som om vi skulle bry oss..?) och sedan "Rackarns, den kunde ju ha stannat i alla fall" HAHAHAHA, vi dör av garv inombords och fnissar glatt. Skadjeglädje är fan den ENDA sanna glädjen. Jösses.
.
True story.

Kommentarer
Postat av: Hubbe

True story.....?

Nåväl.

Skön grej!

Gjorde en liknande grej i somras, åkte moppe och så skulle en buss köra om mig. Så precis när jag åker förbi en busstation så kör bussen om mig, och det stod en snubbe vid stationen som man ser i backspegeln svära och hoppa.

Grejer det.

2010-01-31 @ 21:33:03
URL: http://skrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0