Kul

Det visade sig att det är ju fan Lördag idag... Hårigt att ingen Facebookar om det så man vet.. Så nu sitter man här, en Lördagkväll och har det så rooligt så man inte vet vart man ska ta vägen. Värt. Funderar fan på att gå och lägga mig nu, bara för att ha något att göra. Men nej, det är fan emot naturen och än finns det hopp för att det ska hända roligheter denna afton. Men nej, jag är inte bitter för de inte. Eller jo.
.
Nej men vadå, jag kan ju alltid kolla på film.. Ensam..? Jag kan sitta vid datan och vänta på att någon ska skriva så jag har någon att prata med..? Nej nu till muntrare nyheter, är Het som fan på GH Now-a-days. De omöjliga låtarna är numera ett faktum. Smekte Cliffs of Dover, F.C.P.R.E.M.I.X, Cult of Personality, My Curse och Before i Forget idag, ja.. Är mållös.
.
Nu ska jag roa mig. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0