Oklarheter..

Finns ganska många resterande frågor angående dagen igår vid namn Nyårsafton. Skulle uppskatta om jag fick svar på några i alla fall.
Dessa lyder som följande.
  • Varför har jag 18 öl kvar i min väska, när jag endast tog med mig 13..?
  • Varför har jag 4 st Pressbyrån tändare i min jackficka för..?
  • Vem är den mystiske mannen som påstod att han bor granne med mig..?
  • Vem FAN är den mytomspunna Edner..?
  • Var det kul eller jävlig kul..?
Frågan är även, vem fan kan svara på dessa..? Jaja, får väl vänta å se, vad det är för ensam skäl som kommer ihåg saker från det nya årets afton.
PUZZ

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Jag tappade bort 2 tändare...

2010-01-03 @ 19:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0