1 april 2010

Denna hemska dag. De kan komma någon skön kis som driver rätt hårt med än, och då kan de ju bli rätt kul. Men hur jävla irriterande är de inte när folk skämtar om vardagliga saker..
.
1- Tjaa
2- Ahmen tjena
1- Jag missade bussen imorse, så jävla jobbigt.
2- Ah de suger asså.
1- APRIL APRIL DIN DUMMA JÄVLA HORKUK JAG KAN LURA DIG VART FAN I FITT VÄRLDEN JAG VILL, HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH.
2- Jaha?
.
Det är ju förfan omöjligt att veta.. Inte alls skoj. Lägg ner.
.
Dock just i år så är denna dag rätt bra trots allt. För jag å Frida har nämligen varit tillsammans i 3 månader. Det är ju rätt stort ändå. Grattis till oss. Firar med att vi ska på bio................ APRIL APRIL era dumma sillar. Ni gick på de, vi ska inte alls på bio... Hm..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt knasigt fenomen. Onödigt.

2010-04-01 @ 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0